maandag 13 april 2015

Workshops

Wat hebben wij toch een heerlijk Paas weekend gehad, heerlijk gewandeld en fijn rustig aan gedaan. Opladen voor een drukke werkweek en die week vloog om!

Afgelopen donderdag en zaterdag gaf ik de workshop Wayuu mochila haken.
Donderdag was ik gezellig bij Krea Hobby in Meppel, altijd leuk en gezellig! Als je een keer in Meppel bent of in de buurt is het echt een aanrader om even bij Cobi langs te gaan :D.
Zaterdag had ik een gezellige groep freubel dames uit Heerenveen, we hebben samen een workshop datum ingepland in Pand 10 zodat iedereen kon, dat is wel zo leuk en leuk was het!

Achter de schermen ben ik best druk, ik zit tot eind mei vol gepland met workshop, zo super leuk! Bovendien zitten er genoeg ideeën in mijn hoofd waar ik eens wat mee wil gaan doen, wie heeft er een zakje tijd over? ;)

Ik heb drie nieuwe workshop data's ingepland, het gaat om zaterdag 23 mei, zaterdag 20 juni en zaterdag 29 augustus.

Het inschrijven voor een workshop gaat via mijn webshop, RiannesHaaksels.nl
Mocht je nog vragen hebben of zelf met een groep dames komen haken, neem dan gerust contact met mij op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten