dinsdag 3 mei 2016

Wayuu mochila met bloemetjes

De Wayuu mochila blijft bij mij een groot favoriet om te haken! Je kan er zoveel kanten mee op met patronen en leuke kleurencombinaties, hierdoor verveelt het niet om er mee bezig te zijn.

Ik ben nu bezig met een Wayuu mochila in een bloem motief met heerlijke, frisse, lente kleuren.
In de webshop vind je een haakpakket met bloem motief maar dan in drie kleuren. Net even anders dan waar ik nu mee bezig ben.

Deze morgen fijn verder haken aan deze leukerd :)


4 opmerkingen:

  1. Ja, dit wordt een echte voorjaarstas: lekker fris en vrolijk, leuk!3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas wordt dit.. bedenk je alke motiefjes zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik laat me inspireren door de originele tassen en symmetrische figuren/vormen, daar hou ik nou eenmaal van :D

      Verwijderen