dinsdag 20 februari 2018

Wayuu mochilas haken, het boek

Ik kan geen genoeg krijgen van zo'n stapel boeken!

Zelf ben ik altijd al een boekenworm geweest, heerlijk vind ik het om te verdwalen in een verhaal of eindeloos te bladeren om inspiratie op te doen.

Wie had gedacht dat ik een eigen boek zou hebben? Ik niet! En toch kwam mijn boek uit in augustus 2017, nog steeds ontzettend trost en blij!

Alle lieve en leuke reacties die ik krijg, nu nog steeds, het enige wat ik kan doen is er vollop van genieten <3

Vorige week heb ik weer een hele stapel nieuwe boeken besteld omdat ik er alweer doorheen was. Vanaf nu dus weer te bestellen bij ons in de shop, het boek Wayuu mochilas haken.

Bestel je via onze shop, dan zet ik er een handtekening voor je in :D

-x- Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten