woensdag 21 november 2018

Mochila haken

Vandaag op mijn planning, het afmaken van deze mochila 'Zandloper klein'.

Ik begon met dit tasje vlak na onze vakantie afgelopen zomer, zon, zee en het strand... Het lag dus al een tijdje stil. Nu ik steeds meer workshop locaties krijg is het wel erg handig om ook wat meer voorbeeld tasje te hebben ;) Dus hop, afmaken dit tasje! Na deze ligt er nog eentje te wachten in het projecten mandje, oeps.

Ik krijg wel eens de vraag of elke keer het zelfde patroon haken niet verveelt. Het antwoord daarop is vrij kort; Nee, dit verveelt niet! Juist door elke keer andere kleuren bij elkaar te zoeken wordt elke mochila uniek en eigen. Ik vind het eigenlijk juist leuk om verschillende combinaties uit te proberen met een zelfde patroon om te kijken wat het effect is. En de kleurcombinaties zijn eindeloos!

Dit ontwerp wordt gebruikt tijdens de workshop mochila haken, is te vinden in het boek Wayuu mochilas haken én is als haakpakket verkrijgbaar in de webshop.

De waterkoker borrelt, ikga een lekkere kop thee zetten en weer verder haken.

Een fijne dag vandaag!

-x- Rianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten