woensdag 17 april 2019

Workshop mochila haken, Try out!

Ik denk dat ik al een jaar met het idee in mijn hoofd loop, misschien wel langer, een workshop met een ander ontwerp én een ovale bodem. Door alle leuke drukte rondom mijn boek kwam het er niet van.

Een tijdje terug heb ik de mochila 'Hexagon ovaal klein' ontworpen, met in mijn achterhoofd; Dit is een leukerd om een workshop mee te geven. Ondertussen is dit ontwerp verkrijgbaar in de webshop als haakpakket én is er een workshop Try out ingepland op zaterdag 25 mei 2019!

De Try out wordt georganiseert bij Handwerkwinkel Obbink - Stomerij Clean Inn in Steenwijk aan de Markt 2. Wij beginnen om 10:00 uur en de workshop zal tot ongeveer 12:30 uur duren. Omdat het een workshop is in de uitprobeer fase hanteren wij een speciale prijs voor de workshop! Je kan al meedoen met deze workshop voor €25,00 per persoon.

De eerste inschrijvingen zijn al binnen, zo leuk! Ik ben heel benieuwd of het ontwerp geschikt is om een workshop mee te organiseren :D

Meer informatie over de workshop en inschrijven kan hier in de webshop.

Fijne dag vandaag!

-x- Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten