vrijdag 31 mei 2019

Zomer & Zee Haaksels

Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje van Loes, bekend van Freubelweb, of ik een ontwerp wou maken voor het nieuwe boek dat op 21 juni uit komt. En ja, dat wou ik zeker wel!

De opbrengst van deze boekenreeks gaat naar de Eshter Vergeer Foundation, kinderen met een lichamelijke beperking 'gewoon' laten sporten. Dat dekt gelijk de hele lading! Er zijn al twee boeken, met in elk tien leuke haakpatronen, verkrijgbaar waarmee je dit mooie doel kan steunen.

Rond de kerst vorig jaar (2018) kwam het eerste boek uit, Kerst & Winter Haaksels met daarin allemaal heerlijke winterse patronen! Afgelopen voorjaar kwam Pasen & Lente Haaksels uit en je voelt het al aankomen, met allemaal fijne haaksels voor de Pasen en lente. Het derde boek in de reeks, Zomer & Zee Haaksels, heeft een zomers thema! En dat is het boek waarvoor ik een ontwerp gemaakt heb...

Voor mij staat de zomer vooral voor een fijne vakantie, kamperen in de tent, rondreizen en zien waar wij terrecht komen voor de volgende nachten. Toen wij in Portugal op vakantie waren heb ik de Flamingo's in het wild zien vliegen en dat is mij altijd bijgebleven. Dus één plus één plus één is drie! ;) Zomer plus Flamingo's plus tapestry haken werd een vrolijke etui waarin je je zonnebril kunt opbergen als je een duik neemt in het zwembad! Natuurlijk kun je er ook je haaknaald in bewaren of de losse spulletjes die in je handtas rondzwerven.

Het boek is al als pre order te bestellen bij onder andere Freubelweb en wordt vanaf 21 juni uitgeleverd. De prijs van het boek is €8,95, hierin vind je tien patronen van tien bekende bloggers waar ik er ook eentje van ben.

Het patroon is een exclusief ontwerp voor Zomer & Zee Haaksels, dit houdt in dat het patroon voor dit etuitje alleen verkrijgbaar is via het boek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten