vrijdag 25 juli 2014

Wayuu mochila


Vandaag fijn nog een aantal toeren aan de tas op bestelling gehaakt. Hij word zoooo gaaf! 

Gister vond ik het te warm om te haken dus pakte ik mijn ruitjes papier en fine liners erbij en ben ik begonnen met een 'nieuw' patroon uit tekenen. Inspiratie deed ik op via pinterest, daar kwam ik een super gave tas tegen! Maar nu eerst de andere afmaken voordat ik aan een nieuwe mag beginnen ;)

Klik hier om naar de haakpakketten voor de Wayuu mochila zandloper patroon te gaan.

Liever beginnen met deze tas met begeleiding? Dat kan, er zijn ook workshop voor het haken van de Wayuu mochilas. Klik hier om naar de ingeplande workshop data te gaan!

*Kijk voor de nieuwe ingeplande workshop data op RiannesHaaksels.nl!*

24 opmerkingen:

  1. Wat leuk eigenlijk om je eigen tas te ontwerpen!!
    Als ik op blogland rustig rondsnuffel zie ik altijd veel te veel leuke dingetjes die ik zelf ook wel zou willen....
    Maar voor nu heb ik -geloof ik- genoeg onder handen... Loop met te veel dingen achter, wat ik gewoon niet leuk vind. Dus is mijn voornemen om in de vakantie gewoon dingetjes af te maken of mee verder te gaan en geen nieuws te creëren... Of me dit ook werkelijk gaat lukken? De tijd zal het leren!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, denk dat iedereen dat wel eens heeft. Te véél inspiratie, erg lastig ;).

      Ik teken het patroon na van een bestaande wayuu tas, dus eigen wil ik het niet noemen.

      Verwijderen
  2. Oh, super gaaf wordt je tas en wat een mooie kleurtjes. Wel veel werk zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof hè! Deze word voor een kleurrijke dame, dus dat komt helemaal goed!

      Zit inderdaad erg veel werk in, haaknaald 2,5 en zo'n 300 steken per toer. Bovendien is het vrij intensief voor de pols, dus de hele dag aan een tas haken kan gewoon niet.

      Verwijderen
  3. Echt een super mooie tas in wording..te gek gave kleurtjes!! Complimenten..!!!
    Haak je zo'n tas rond of sluit je elke toer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie !!! Is echt schitterend deze tas alsook de kleuren vind ik knap gekozen.
    Denk dat het heel wat werk is maar zo'n tas is gewoon een uniek stuk. Hoedje af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Het is erg veel werk zo'n wayuu tas maken, maar dan heb je ook wat :D

      Verwijderen
  5. Oh wat gaaf! Dat moet ik ook nog een keer uitproberen, maar het lijkt mij best heel erg lastig. De kleuren zijn echt heel mooi op elkaar afgestemd, super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg mooi uit, wat een gave kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tas en wat een werk! Als ik het goed begrijp teken je het patroon eerst en waar begin je dan? Lijkt mij erg moeilijk i.v.m. meerderingen die je moet maken. Als je wilt mag je het me uitleggen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon uittekenen! Je moet zorgen dat je alleen meerderd in de bodem en hier dus al het juiste aantal steken hebt.

      Verwijderen
  8. Hey, wat een super leuke tas weer.
    zo knap dat je dit kan. Ik ben zelf ook bezig geweest maar bij mij zakt mijn patroon weg naarvrechts en dus staat het niet loodrecht op elkaar......enig idee hoe dit kan?
    Je zou mij enorm helpen met de gouden tip......
    Iig een fijn weekend.

    liefs Françoise


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt je tas mooi, echt super! Lijkt wel veel werk zeg, de ontvanger is er straks vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Veel werk is het zeker, ben met zo'n tas ongeveer 4 weken bezig.

      Verwijderen
  10. Echt gaaf,ik heb ook mnog steeds een mochilla bag op mijn lijstje staan om te gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie tas zeg, wow en dan nog zelf patroon etc uittekenen en darr nog es een haakpatroon van maken , top van je
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ten eerste wat een supergave tas. En ook een vraag hoeveel meerder je op de bodem per toer?

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      De hoeveelheid meerderingen per toer hangt af van de hoeveelheid steken waar je mee start. Als je bijvoorbeeld met zes steken begint, meerder je elke toer zes steken. :)

      Verwijderen
  13. Ik zou ook graag zelf een patroon uittekenen waar moet ik op letten als ik daar ga beginnen
    Of heb je nog tips waar ik een patroon maken kan
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen