woensdag 18 april 2012

Granny square/ ripple sprei

Wouw, ik zag net dat ik alweer zevenendertig volgers heb!! Dat gaat snel en ow wat leuk..

Sja hoe noemen we deze combinatie? Best lastig toch..

Vanmorgen de eerste Granny square van de volgende toer eraan gehaakt. Dit op de manier die ik al eerder omschreven heb. Klik hier voor de beschrijving.

De bovenste foto is de 'goeie' kant van de sprei, je ziet er echt bijna niks van dat deze later aan elkaar gehaakt zijn. Op de tweede foto zie je een klein ribbeltje, maar deze vind ik niet storend en valt ook bijna niet op.



Ben er erg tevreden over!

















6 opmerkingen:

  1. Dit wordt heel erg mooi! Succes verder!

    Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, heb ik nog nooit zo gezien,
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik wel ergens maar heb geen idee meer waar.. ;)

      Liefs

      Verwijderen
  3. Super zeg! Mooi dat dat je ze zo aan elkaar vast maakt en niet als blokjes tegen elkaar aan. Haha is het nog te volgen?

    BeantwoordenVerwijderen