maandag 9 juli 2012

Hexagonnetjes

Net maar even een fototje gemaakt terwijl de sprei op bed ligt. Hij is nu net groot genoeg voor het voeteneind voor een éénpersoonsbed, haha. Dus ik heb nog wat te doen!

Ondertussen wel het gevoel dat ik wat anders moet gaan doen, maar weet niet wat precies. Vanmiddag maar eens even rondneuzen ;).

Vanmorgen weer een paar uurtjes aan het werk geweest, viel me tegen. Vooral het heen fietsen, maar goed ben weer twee uurtjes aanwezig geweest. Morgen weer een dag!

4 opmerkingen:

  1. Je bent toch al aardig op weg zo! Ik vind het al een flink stuk wat je gehaakt hebt.

    En zo is dat: morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen, niet te veel tegelijk willen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hah, dank je. Gaat alleen niet zo snel als ik gewend ben. Denk dat dat het ook is hoor ;).

      Rustig aan door...

      Verwijderen
  2. nou, dat word heel mooi, je bent al best een stuk hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen