woensdag 10 december 2014

Sterretjes!

Ik ben in de kerststemming!

Afgelopen zaterdag heb ik gelijk een kerstboom gehaald, wel zo netjes om even te wachten tot sinterklaas vertrokken is ;).

Boompje staat mooi te zijn in de woonkamer. Dit jaar heb ik al onze kerstballen erin gehangen. Lekker vol!! <3

Bij een kerststemming hoort natuurlijk ook een kerstig haakwerkje. Ik haakte deze sterren van het garen Lizzy van Scheepjes. Een mooi glitterdraadje, helemaal kerstig!

Lang leve pinterest, alweer! Het haakschema van deze sterretjes vond ik hier! Een simpel maar leuk werkje om tussendoor te doen :).

4 opmerkingen:

  1. Ja, leuk die kerststerren! Heb ze ook gehaakt, maar dan met glitter ribbon garen.
    En het patroontje had ik ook via Pinterest! Wat een inspiratie op Pinterest, ben er ook dagelijks te vinden.
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook leuk, worden ze lekker groot! Pinterest is heel erg verslavend ;)

      Verwijderen
  2. Hallo Rianne
    Wij hebben ook braaf gewacht tot de Sint vertrokken was maar ook hier staat die in volle glorie maar wat kerststerretjes er extra bij kan nooit kwaad he , en ik kan er gelijk wat haken voor de snail mail.groetjes Ria

    tjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat toch weer gezellig, de kerstboom! Inderdaad, hier en daar een sterretje er bij tussen, moet nog passen ;)

      Verwijderen