dinsdag 13 oktober 2015

Nieuw Wayuu mochila haakpakket!

Vers in de webshop, nieuwe haakpakketten voor het haken van een Wayuu mochila met het Ruit patroon!

De eerste kleuren combinaties zijn geplaatst, ter zijner tijd zullen er meer combinaties bij gevoegd worden. Natuurlijk is er een mogelijkheid om zelf een kleuren combinatie te maken. Zo word je tas nog unieker én persoonlijker!
Bovendien vind ik het erg leuk om te zien welke combinaties jullie maken.

In dit pakket worden zes bollen katoen van Larra meegeleverd. Dit is voldoende garen om een tas, de schouderband en het sluitkoord mee te maken. 
Uiteraard zit er ook een patroon beschrijving en een tel patroon in het pakket. 
De beschrijving voor de bodem is compleet uitgeschreven zodat je precies weet wanneer je waar moet meerderen en welke kleur waar gebruikt word. 
Ook de door mij gebruikte techniek en het tel patroon worden extra toegelicht met foto's ter verduidelijking. 

Kortom, met dit pakket kun je zelf zo'n leuke, kleurrijke tas haken! 

Onder het kopje haakpakketten zijn alle beschikbare pakketten terug te vinden.

Mocht je er toch niet helemaal uit komen, dan mag je mij natuurlijk altijd mailen naar info @ rianneshaaksels.nl :)

Wil je graag zo'n tas haken maar zie je het niet zitten om er alleen een start mee te maken? Ik geef ook workshops in het haken van een Wayuu mochila, de beschikbare data zijn terug te vinden in de webshop
Een workshop op locatie is mogelijk, ook daarover kun je mij gerust mailen!

* Mijn patronen worden niet los verkocht, ze zijn alleen verkrijgbaar in de complete pakketten.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer mooi Rianne, maar mag ik je wat vragen? Bij de door jou samengestelde pakketten met het garen, kan ik me heel moeilijk de complete tas erbij voorstellen, ivm met de totale kleurstelling. Zou je er een foto bij kunnen zetten hoe de tas er uit komt te zien bij een bepaalde kleurcombinatie ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Ik snap dat het lastig is om een voorstelling van de kleurencombinatie in de vorm van een tas te bedenken. Maarre, zie je het al voor je dat ik meer dan 75 tassen moet haken om van elke combinatie een voorbeeld tas te hebben? Dit is dus helaas niet mogelijk, tijd gebrek ;)

      Het is voor mij dus niet mogelijk om van elke kleurencombinatie een voorbeeld tas te haken, hoe graag ik dit ook zou willen.

      Verwijderen