maandag 26 oktober 2015

Wayuu mochila

Ik heb een rustige week voor de boeg en daar ga ik heerlijk van genieten! Dingen doen die ik leuk vind, alhoewel ik dat eigenlijk altijd doe dat is het voordeel als je van je hobby je werk gemaakt hebt, maar de dingen waar ik normaal niet aan toe kom die ga ik doen.

Heerlijk even wandelen, het lijkt mooi weer te blijven de komende week. Genieten van de mooie herfst kleuren nu het nog kan!
Deze donderdag ga ik in ieder geval gezellig met mijn mams winkelen, we moeten beide nieuwe kleren en dan kun je net zo goed gezellig samen gaan toch? ;)

Mijn laatste Wayuu mochila is bijna klaar. De schouderband nog even bevestigen aan de tas, onder het label ply split braiding vind je terug hoe ik dit altijd doe. Ook vind je onder het zelfde label een tutorial over hoe ik deze schouderband heb gemaakt.
Verder vlecht ik af en toe een stukje met de kumihimo schijf, met deze techniek maak ik het sluitkoord voor de tas. Heerlijk om te doen 's avonds op de bank, verstand op nul en lekker vlechten.

Haakpakketten voor het haken van deze Wayuu mochila staan in de webshop.
Afgelopen week heb ik weer een aantal nieuwe kleurencombinaties toegevoegd!

7 opmerkingen:

  1. Mooie tas! Ik ben alweer een aardig tijdje niet meer op je blog geweest, je stond kennelijk niet meer in de leeslijst dus daar ga ik je nu weer inzetten (nou ja, je blog dan), maar eerst eens even rondneuzen, want ik heb nogal wat gemist hier, geloof ik ;-)
    Fijne rustige week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Wat gek, heb je mij stiekem uit je leeslijst gegooid ;)

      Verwijderen
  2. Deze tas is werkelijk prachtig !
    Ik vind het knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen