zaterdag 6 januari 2018

Mochila Hibiscus 2.0

Soms komt een ontwerp niet helemaal uit zoals gewenst... Okeej, okeej het is wel een tikkeltje frustrerend en meestal pak ik dan even iets anders om te gaan doen, maar op een gegeven moment komt het gevoel weer terug om ermee verder te willen gaan.

En dat is het moment dat ik naar mijn garenkast loop, nieuwe kleuren uitzoek, het papier omsla naar een verse pagina en opnieuw begin. Dit is dan ook de 2.0 versie van de mochila Hibiscus en dit keer gaat het wél zoals ik wil. Opgeven is geen optie, daar is het ontwerp te tof voor!

Een rustige, zachte grijze achtergrond met een combinatie van aubergine, paars/roze en knal roze voor de Hibiscus zelf. Nog een paar toeren te gaan en dan is het haakwerk van de tas klaar. Daarna de schouderband en natuurlijk een sluitkoord maken om vervolgens achter de computer te duiken om het patroon voor het haakpakket uit te gaan schrijven.

Erg benieuwd wat jullie van dit ontwerp vinden.

Ik wens jullie een prettig weekend!

-x- Rianne

7 opmerkingen: