vrijdag 8 juni 2018

Mochila Zandloper klein

Het perfecte festival tasje!

Tijdens onze Pinkster break heb ik de schouderband gesplit, dat was het laatste wat nog gedaan moest worden voordat ik deze mochila in elkaar kon zetten.

De onderdelen lagen dus al een tijdje klaar en gisteren heb ik dan eindelijk deze knapperd in elkaar gezet!

Ik ben de tel kwijt geraakt, ik heb al veel mochilas gehaakt met het Zandloper patroon en het verveelt mij nog steeds niet.
Juist door de vele kleurencombinaties die mogelijk zijn blijft het leuk om te doen. Misschien zelfs wel een beetje spannend, ik blijf maar door haken omdat ik nieuwsgierig ben hoe het resultaat gaat worden..

Dit keer heb ik gekozen voor zomerse kleurtjes, een tikkeltje vreemde combi maar ik vind het heerlijk!
De gebruikte kleuren zijn van Catona, Cyan 397, Mercury 074, Vintage Peach 414 en Rich Coral 410.

Het patroon van de Kleine Zandloper is te vinden in mijn boek, Wayuu mochilas haken. Ook is er een haakpakket verkrijgbaar in de webshop én wordt dit ontwerp gebruikt tijdens de workshops mochila haken die regelmatig georganiseerd worden.

Een fijne dag vandaag!

-x- Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten