dinsdag 19 juni 2018

Ply split braiding

Nadat de koorden gedraait zijn kan ik eindelijk beginnen met het splitten van de schouderband.

I love it!

Het effect van deze techniek is zo gaaf en het blijft leuk om er schouderbanden mee te maken.

Elke kleurencombinatie heeft een ander effect en je kan ook nog variëren met andere patronen.
Ik ben wel erg fan van dit patroon moet ik bekennen, zeker aan een tas met een rustig patroon of een effen ontwerp vind ik dít echt tof! De schouderband valt dan extra op.

Meer lezen over de techniek ply split braiding? Dat kan op ons blog, hier staat het één en ander uitgelegd. Ga er rustig voor zitten en scrol fijn rond ;)
Ook in het boek Wayuu mochilas haken vindt je informatie, het boek is natuurlijk verkrijgbaar in de webshop.

Hier is het wachten op de pakketdienst en toegeven aan de 'voor de vakantie begint opruim woede' ;) Ik heb daar altijd 'last' van zodra ik de vakantie kan ruiken, haha.

Fijne dag vandaag!

-x- Rianne

4 opmerkingen:

  1. Ich bin begeistert. Die Farben passen sehr schön zusammen. Dank diesem tollen Blog habe ich das plysplitbraiding gelernt und fange gerade meine 4. Wayuu mochila an.

    Liebe Grüße aus der Eifel
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne, wat een gaaf patroon, maar in welke volgorde leg je je draden neer ?
    En ga je bij dit patroon links en rechtsom ?
    Ik wil het gaan proberen om deze te maken.
    Vriendelijke groet, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, in dit geval heb ik drie gespiegelde groepen koorden gebruikt.
      Je werkt bij dit patroon aan de voor en achterkant van de band, ik weet niet goed wat je met links en rechtsom bedoeld :)

      Mocht je verder nog vragen hebben dan is mailen heel veel sneller, info @ rianneshaaksels .nl

      Met vriendelijke groet,
      Rianne

      RiannesHaaksels.nl

      Verwijderen