dinsdag 13 maart 2012

Granny square


Druk bezig met de rand haken! Ik heb geen patroon uit het boekje gehaald maar wel de inspiratie. Heb eerst een rand met halve stokjes gehaakt en ben nu met de tweede toer bezig, hier haak ik de cluster steek. Deze steek word ook gebruikt in de derde toer van de granny square, het leek mij mooi om het te herhalen. Je ziet er niet veel van, nadeel van zwart.

Vanaf morgen ben ik officieel weer aan het werk, fulltime nog wel! Vanmorgen het contract ondertekend, dus erg veel haaktijd zal er niet over blijven, maar zonder kan ik niet. Zal dus niet zo vaak meer berichten plaatsen maar blijf het zeer zeker wél doen hoor, vind het zo leuk. En dan al die lieve, leuke reacties, alleen door zou ik het al voor doen!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je baan! (al kan ik uit je bericht niet helemaal opmaken of je er echt blij mee bent)
    Je bent supersnel gegaan met je deken en ik vind hem prachtig!

    Ennuh...fijn dat je gewoon blijft bloggen, ook al is het wat minder vaak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!! Ben er zeker wel blij mooi hoor, het is alleen voor mij best wel dubbelzinnig. Dit is namelijk de derde keer dat ik bij dit bedrijf een contract onderteken. Deze keer dan wel met een nieuwe eigenaar dus hoop dat drie keer scheepsrecht is! :D

      Verwijderen