woensdag 2 mei 2012

Tuintje

Vanmorgen was ik al vroeg op, acht uur klaar wakker. Deed het rolgordijn omhoog en wat een heerlijk weer zeg! Hup uit bed, plantjes gehaald voor in de balkonbakken en nog wat aardbeien.
Daarna eerst maar boodschappen gedaan en even de stad in geweest voor een nieuwe broek. Warempel, nog geslaagd ook! En een leuk zomers blouseje voor erboven. Had ook nog leuke slippers gezien, maar die heb ik maar laten staan ;).

Toen ik thuis was eerst maar eens wat in huis gedaan, pff wat maken parkieten er een rommeltje van zeg. Even stof gezogen en een gedeelte afwas weggewerkt. Gauw de tuin in, zag dat de buren weggingen en die hebben altijd zo'n kabaal dat in de tuin bezig zijn niks aan is, en de plantenbakken gevuld! Ziet er weer heerlijk fris en vrolijk uit, laat de zomer maar komen!

Ik pak strakjes heerlijk mijn boek en een haakwerkje en ga buiten zitten! De korte broek aan en lekker in het zonnetje.. 





3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer heel fleurig uit!
    Ik hoop voor jou dat je nog van de rust hebt kunnen genieten. Vervelend als je zo'n last van je buren hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat soort buren, ik ken het helaas maar al te goed. Gelukkig heb je nog even van hun afwezigheid kunnen genieten in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Last is een groot woord, ik hou gewoon niet van herrie ;). Heb dus tacties gebruik gemaakt van de rust en er van genoten.

      Verwijderen