donderdag 14 april 2016

Last dance on the Beach

Terwijl ik zit te wachten op een nieuwe levering van de basis pakketten, komt ondertussen de eerste informatie al vrij.

Gister werd het proeflapje geplaatst, erg belangrijk om eerst een proeflapje te maken. Zo weet je zeker of de afmetingen van de blokken juist zijn.

Op de website van Scheepjes wol vind je een bestand met de Tips en Tricks. Als je helemaal naar beneden scrolt vind je het patroon voor het proeflapje, een haakschema maar ook een uitgeschreven patroon.
Mocht je er met deze beschrijvingen niet helemaal uit komen is er ook een video gemaakt. Hierin krijg je uitleg over de proeflapjes en begeleiding tijdens het haken van het proeflapje, maar ook extra uitleg om het proeflapje op de juiste afmeting te krijgen.

Er zijn nog enkele basis pakketten verkrijgbaar in mijn webshop en op is echt op!
Op dit moment, het moment van schrijven, heb ik nog twee Dance in the Rain, twee Dance in the Sea en één Dance under the Stars!

Ik heb besloten om toch de Dance in the Rain te gaan maken, echter moet ik dus nog even wachten voordat ik kan beginnen want de levering komt als het goed is morgen weer :D

2 opmerkingen:

  1. Mijn proeflapje is klaar!!! Ik heb het toch enkele keren opnieuw moeten haken om er een echt vierkant van te krijgen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooh, de aanvulling is hier net afgeleverd dus ik kan zo ook aan het proeflapje beginnen :D Ik ben ontzettend benieuwd!

      Verwijderen