maandag 4 april 2016

Workshop Wayuu mochila haken

Altijd al willen leren hoe je zo'n leuke kleurrijke tas zelf haakt? Dat kan!

Tijdens de workshop Wayuu mochila haken zal ik uitleggen hoe ik deze leuke tassen maak.

De inhoud is als volgt; We beginnen met een kleine uitleg over waar de Wayuu mochila vandaan komt en hoe ik ben begonnen met deze techniek. Daarna bespreken we hoe de techniek in elkaar steekt en maken we een gezamenlijke start met de bodem. Na het opstarten kun je fijn in je eigen tempo verder haken en eventuele vragen waar je tegen aan loopt stellen. Zodra de bodem klaar is zal ik het telpatroon uitleggen, dit doe ik later omdat je anders erg veel informatie in één keer te verwerken krijgt.

Ook zal ik tijdens de workshop uitleg geven over het maken van een schouderband door middel van de techniek ply split braiding. De benodigdheden voor deze techniek zal ik zelf meenemen.

De groepen zullen niet groter zijn dan zeven personen zodat ik voor iedereen rustig de tijd kan nemen en eventuele vragen in alle rust en uitgebreid kan beantwoorden.

De prijs is inclusief het benodigde materiaal en een uitgebreide beschrijving om mee naar huis te nemen. Voor koffie/thee en wat lekkers word gezorgd!

Inschrijven kan via de webshop, www.RiannesHaaksels.nl :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten