donderdag 21 april 2016

Dance in the Rain

Gisteren was het dan zover, het eerste patroon voor de Scheepjes CAL 2016 kwam online. Dit patroon is ontworpen door blogger Esther van Happy in Red.

Ik had al fijn de doos uitgepakt en alle bollen mooi gesorteerd in de bovenste vak van mijn trolley gedaan, staat zo leuk en dan kan ik af en toe even aaien ;)

Het patroon werd geprint en de juiste kleur tussen de bollen vandaan gezocht en ik ben heerlijk begonnen. Ondertussen zijn er al drie van de vier blokken klaar!

Wat ik zo fijn vind aan deze CAL is dat er filmpjes met extra uitleg beschikbaar zijn. Zelf had ik de popcorn steek nog nooit gehaakt en nu viel het kwartje al gauw door naar het filmpje te kijken. Ook is er een haakschema en een uitgeschreven patroon beschikbaar, voor ieder wat wils en een dikke prima dus!

Wil je nou ook graag mee doen, de patronen komen op de site van Scheepjes, daar vind je ook de filmpjes terug. De basis pakketten (met Colour Crafter) zijn nog verkrijgbaar in mijn webshop.

Geniet van het mooie weer vandaag! Ik trek zo fijn mijn wandelschoenen aan :D

6 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk :-) En al 3 vierkanten af, dat gaat snel zeg!! En pas maar op... die popcorns zijn verslavend!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon haak ook super lekker weg, bedankt voor het ontwerp! <3

      Hihi, echt he.. Vandaar dat ik er al drie af heb ;)

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat er zo'n goede uitleg bij is, dat scheeld een hoop! Veel plezier er nog mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er met het haakschema of patroon er niet uitkomt kun je het filmpje erbij pakken, echt perfect! Dat komt wel goed, heb week één ondertussen al af :D

      Verwijderen
  3. Helemaal mee eens Rianne. Duidelijk filmpje en een goede beschrijving. Week 1 is klaar en nu wachten maar....

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen